. Politica de returnare
10.1 Cumpărătorul trebuie să verifice Comanda primită și să notifice Vânzătorul în termen de cel mult 3 zile în cazul în care a constatat diferențe, erori sau neconformități. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare.
10.2 Orice returnare de produs necesită obținerea unui număr RMA, pe care Cumpărătorul trebuie să-l solicite Vânzătorului. Acest număr RMA trebuie trecut în mod clar pe exteriorul coletului/cutiei în care se returnează produsul. Fără acest marcaj, preluarea poate fi refuzată de către Vânzător.
10.3 Se pot returna produse neconforme cu specificațiile de pe Site în momentul cumpărării, produse trimise greșit de către Vânzător sau la alt volum decât cel comandat de Cumpărător. Nu se pot returna produse folosite sau seturi incomplete. Costul returnării este suportat de Vânzător.
10.4 Se pot returna produse doar din motivele enumerate în paragraful 10.3 sau cele care întrunesc condițiile de la Articolul 9. Nu se pot returna Produse cu termen de valabilitate mai mic de 6 (șase) luni, dar și acestea în situații specifice, stabilite de comun acord. De asemenea nu se pot returna Produse achiziționate în condiții speciale: pachete promoționale, discounturi legate de perioada de valabilitate scurtă, produse care se transportă și se depozitează în condiții speciale etc. Pentru aceste Produse, Cumpărătorul este obligat să plătească integral și la termen prețul acestora.
10.5 Produsele returnate din cauza unor probleme de calitate vor fi inspectate de Vânzător pe baza procedurilor interne. Dacă Vânzătorul nu constată probleme de calitate, rambursarea sau compensarea nu va fi acceptată.
10.6 Înlocuirea produselor returnate sau rambursarea valorii acestora se va efectua în termen de 14 zile lucrătoare, conform celor din paragraful 9.
11. Reclamații
Toate reclamațiile referitoare la lipsuri din colet, neconformitate produse, erori de facturare, alte produse primite decât cele comandate, Cumpărătorul trebuie să le efectueze în termen de 3 zile de la primirea produselor. Reclamațiile primite după această perioadă, nu vor fi luate în considerare.
Pentru returnarea produselor se vor lua în considerare condițiile enumerate în Articolul 9 și 10.
Pentru înregistrarea oricărei reclamații este necesar să se completeze formularul de reclamații care va fi trimis de Cumpărător prin email sau fax către Vânzător.
Dacă nu aveți posibilitatea să descărcați și să completați formularul de reclamații, puteţi să ne contactaţi telefonic iar un operator Sc Any Laboratory Srl va prelua datele comunicate de dvs. pentru a completa formularul.
De reținut:
- anumite produse presupun condiții de păstrare specifice, astfel, reclamații ulterioare de calitate nu pot fi primite și compensate, având în vedere lipsa controlului nostru pentru condițiile de păstrare și manipulare;
- unele produse prezintă în mod natural sedimente, aglomerări sau un miros mai puțin agreabil. Aceste aspecte nu constituie probleme de calitate, iar înainte de a le reclama vă rugăm să citiți fișa produsului unde sunt specificate aceste caracteristici.